.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد برکناری 8مدیر ناکارآمد در وزارت بازرگانی

مديركل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بازرگاني گفت: اين اداره كل اسامي 8 مدير ناكارآمد وزارت بازرگاني را كه به وظايف قانوني خود عمل نمي كنند، براي عزل و نصب مجدد به وزير بازرگاني ارايه كرده است.

به گزارش مهر، حسين كشاورز غريب در يك نشست خبري با انتقاد از نحوه عملكرد واحد شكايات مردمي 124 در رسيدگي به شكايتهاي مردم، گفت: بسياري از مردم با تماس با 124 شكايتهاي خود را مطرح مي كنند، اما معمولاً پاسخي از جانب اين سيستم دريافت نمي كنند؛ زيرا اين سيستم داراي سيستم ارتباطي دو سويه نيست، بر ايناساس و براي پوشش اين نقيصه، سايتي در وزارت بازرگاني راه اندازي شده كه مردم مي توانند شكايتهاي خود از سازمانها و مراكزي نظير 124 يا تعزيرات را مطرح و پيگيري نمايند.
مديركل دفتر عملكرد و پاسخگويي به شكايتهاي وزارت بازرگاني افزود: با استقرار اين سايت ارتباط مردم با وزارت بازرگاني تسهيل شده است و وزارت بازرگاني مي تواند خود را با جرأت در معرض نقد مردم قرار دهد.
وي تصريح كرد: در مدت زمان 5 ماهه اي كه اين سايت راه اندازي شده بيش از 1000 شكايت دريافت شده؛ اين در حالي است كه اين سايت شكايتهاي واحدهاي صنفي را شامل نمي شود و به شكايتهاي دستگاهها و سازمانهاي تابعه وزارت بازرگاني محدود مي شود.
كشاورز گفت: اسامي 8 سازمان زيرمجموعه وزارت بازرگاني كه به تكاليف قانوني خود عمل نمي كنند، به وزير بازرگاني ارايه شده تا براي عزل و نصب مجدد آنها يا به كارگيري مديران در سطوح پايين مديريتي اقدام شود.
وي درخصوص موضوع گراني نان خاطرنشان كرد: دولت 3 هزار ميليارد تومان يارانه به نان پرداخت مي كند كه با توجه به اينكه 30 درصد از نانهاي پخته شده كه در اختيار مردم قرار مي گيرد، به هيچ عنوان قابل مصرف نيست، مي توان نتيجه گرفت كه 30 درصد از اين رقم به هدر مي رود.
كشاورز ادامه داد: بهترين روش اين است كه نانواييها كيفيت نان توليدي خود را افزايش دهند؛ بيشتر شكايتهاي مردمي بر روي كيفيت نان است، نه قيمت آن، بنابراين با افزايش كيفيت هر دو طرف مي توانند متنفع شوند.
اين مقام مسؤول در وزارت بازرگاني خاطرنشان كرد: در حوزه نان در دولت نهم تصميمات جدي گرفته شده و مهمتر از همه انتقال نان سنتي به صنعتي است.
وي افزود: بهترين شيوه دستيابي به نظرات مشتريان در يك دستگاه نظرسنجي است كه وزارت بازرگاني در نظام مديريتي خود مديريت نظرسنجي را نيز گنجانده؛ اين در حالي است كه از طريق مديريت و انجام نظرسنجي به وسيله دانشجويان مي توان به عملكرد سازمانهاي تابعه وزارت بازرگاني دست يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.